Bu Blogda Ara

12 Mayıs 2014 Pazartesi

Clinique High Lengths Mascara

    Makyajımızın olmazsa olmazı rimeller.Bazen üşenince bi rimel ve doğal tonlarda bi ruj hemen kurtarıcımız oluverir.:) Üşenmeden yapmadığımız makyajlarda da rimel uygulamazsak makyaj hep eksik kalır bana göre.Öncelikle kısaca yeni yeni rimel kullanmaya başlayanlar için rimel nasıl sürülür üzerine bir şey söylemek istiyorum.Ben 18 yaşlarında ilk defa rimel kullanmaya başladığım zamanlarda rimeli sadece kirpik uçlarıma sürmek gibi bir hata yapıyordum.Hatta diğer hemcinslerime bakıp "Benim kirpiklerimde rimel neden böyle durmuyor yaaa?" diyordum kendi kendime.Sonradan öğrendim ki rimeli diplerden başlayarak ve hafifçe sağa sola hareket ettirerek yukarı doğru sürüyoruz.:) Şimdi sıkça kullandığım rimellerimden birini anlatmaya başlıyorum:"Clinique High Lengths Mascara"



   "Clinique High Lengths Mascara" fırçası alışılmış rimel fırçalarından biraz farklı.Şu şekilde:


    Fırçanın bu şekilde olmasından kaynaklanıyor sanırım kirpiklerde hiçbir şekilde topaklanma, birbirine yapışma olmuyor.Ve sürerken tarıyor gibi bi his bırakıyor bende.Hacim vermese de kirpiklerin daha uzun görünmesini sağlıyor.Kısacası bu rimel kirpikleri belirginleştiriyor hafif bir uzunluk kazandırıyor.Eğer kirpiklerde yapay bi görüntüden ya da kirpiklerin topaklanma durumundan hoşlanmıyorsanız tercih edilebilir.Ben daha çok makyajımda doğal bi görüntü yakalamak istediğimde kullanıyorum bu rimeli.:) Bi de son zamanlarda kullandığım kozmetiklerle sürekli kaşınan gözüm, kirpik diplerim clinique ürünleriyle aynı problemi yaşamıyor.Kirpiklerde duruşu hakkında daha net fikir sahibi olabilmeniz için fotoğraf çektim.:) 1 numaralı gözümde uygulanmamış hali, 2 numaralı gözümde ise uygulanmış hali var.Şu şekilde:



    "High Length Mascara" fiyatı 65TL ama ben bu rimeli yılbaşında Tekin Acar'dan bir setle beraber aldığım için çok uygun bir fiyata sahip oldum.Zaten setin fiyatı 65TL civarıydı gerisini siz düşünün.İndirimlerden kesinlikle faydalanmak lazım.Sizin severek kullandığınız rimeller hangileri?:)


2 yorum:

  1. Cok ilginc bir fircasi var gercekten, bende merak ettim simdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırçası sanki bu rimel çok iyi hissi uyandırıyor insanda en azından bende böyle olmuştu.:D Farklı şeyler insanın dikkatini çok çekiyor.:))

      Sil