Bu Blogda Ara

23 Temmuz 2014 Çarşamba

Teşekkür :)

    Merhaba!Güne bir teşekkürle başlamak istiyorum.Siz de çok iyi bilirsiniz sevdiklerinizden gelen güzel yorumlar insanı mutlu eder ve yaptığı işle ilgili motivasyon sağlar.Benim canım dostum Sedoşum geçen gün bana çok güzel yazdığımı, sürekli yazılarımı takip ettiğini çok iyi ilerlediğimi söyledi. O kadar mutlu oldum ki onun bu yorumu üzerine daha bir bağlandım bloguma.:) Kendisiyle lisede aynı sınıftaydık ve üniversite nedeniyle 4 yıldır şehirlerimiz ayrı olsa da kopmadık birbirimizden.Zaten benim bırakmaya da niyetim yok hiç kendisini.:D ;) 

   Sedacım İstanbul Üniversitesi'nde 5. sınıf diş hekimliği öğrencisi.Arkadaş çevremde çok fazla diş hekimi ve tıp öğrencisi var ve onlardan vücudumuzla ilgili hatalı bildiğim şeyleri öğrendikçe şaşırıyorum.Sizin de öyle olabileceğinizi düşündüm.Bu yüzden kendisine rica ettim diş sağlığımızla ve bakımımızla alakalı bir yazı yazacak yakın zamanda bizim için.^^ Dişler de güzelliğimizin en önemli unsurlarından biri bana göre!





    Bu resim de 1.5 yıl önceki halimiz.Mevlana Müzesi'ndeyiz.^^ Kendisini kocaman öpüyorum.İnsanın yıllarca süren güzel dostluklarının olması ne güzel değil mi?^^ :*

3 yorum:

  1. Güne güzel uyanmak diye buna denir işte! :) Canım beniiim:) (İzninizle şımarmak istiyoruum ;))Şeymişim benim cansın sen, elini bişeye atcaksın da beceremicek misin sanki ;) Hele de kalemin bu kadar güçlüyken :) Vallahi az bile söyledim gerçekten çok faydalanıyorum, meselaa o gün gül suyunu okuduğum gibi aktara koştum ;) hatta 'rosense' yoktu, "olsun abla bunu veriyoruz herkese" dedi adam ama senin dediğin değil diye yüzüne bile bakmadım ve sonunda bulduum:) Sonuç olarak tabiki devam et bu işe :) Özellikle benim için inanılmaz yararlı oluyosun, bitanesin canım benimm :) Bu arada resme çok duygulandım:( harika bi tatildi :) Seni çoook çok seviyoruuummm ;) iyi ki varsın! ;)

    YanıtlaSil
  2. Dostluğunuz hiç bozulmasın :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil