Bu Blogda Ara

29 Ekim 2014 Çarşamba

Essence I Love Stage Far Bazı


   Çok fazla far kullanan bir insan değilim.Ama bu yaz ara ara farklı göz makyajları yapmaya çalıştım.Bu yüzden biraz başlamışken başlangıç için uygun fiyatlı bir far bazı arayışındaydım ve bu far bazını aldım yaz tatilinde.


     Likit forma bir far bazı kendisi.
    

   Öncelikle farın rengini daha net göstermesi konusunda yorumumu yapayım.Evet farı bazsız uyguladığımda ve sonra i love stage far bazıyla uyguladığımda arada kesinlikle fark vardı rengi daha canlı göstermesi  konusunda.Aşağıdaki fotoğrafta görüldüğü gibi: (sağ taraftaki baz üstüne uyguladığım far, sol taraftaki ise bazsız uyguladığım far)


   Daha önce far bazı kullanmadım bir karşılaştırma içine giremiyorum ama bu baz benim beklentilerimi karşılamadı.Gün içerisinde farın dağılmasını engellemedi.Uyguladığım farlar göz kapağımın üstüne bulaşıyor günün ilerleyen saatlerinde; yani farı sabitleme konusunda hiç iyi değil.Tek sevdiğim tarafı göz kapağımı pürüzsüz göstermesi oldu.Çok fazla söyleyebileceğim bir şey yok.10 TL civarı bir fiyata sahipti yanlış hatırlamıyorsam.

    Başka far bazlarını deneyeceğim mutlaka.Sizin bana önerebileceğiniz bir far bazı var mı?:)

     

2 yorum:

  1. Merhaba, blogunuza üye oldum ben de aranıza katıldım :) Yolun henüz başında olan yeni bir bloggerım. Ben de beklerim, uğrarsanız çok mutlu olurum. Sevgiler <3

    YanıtlaSil
  2. Ben de aldım ama henüz kullanmaya sıra gelmedi. The Balm'ın far bazı biraz karaborsaya düşmüş gibi bulmak zor ama eğer bulabilirsen mutlaka dene derim. Abartıldığı kadar var bence. Blogunu izlemeye aldım. Merak edersen ben de seni bloguma beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil